Knappt har vi hunnit svälja det faktum att Volvo i sin förra reklamfilm hissade upp sin VD 20 meter i luften förrän nästa film släpps.
Exakt ett år efter The ballerina stunt visades första gången kommer så en film med huvudpersonen Charlie. Eller person och person, Charlie är en hamster. En hamster som för första gången ska styra en 15 ton tung lastbil uppför ett stenbrott med lodräta klippväggar på båda sidor om sig.
Galet? Ja, det är det. Men Volvo garanterar att ingen har kommit till skada under inspelningen.
– Vi var väldigt skeptiska i början, men samtidigt kunde vi se att det var ett roligt sätt att visa hur lätt det är att styra med Volvo Dynamic Steering, berättar Lars Terling som är Vice President Marketing på Volvo Lastvagnar.
Vad som också är positivt för oss som gillar dessa äkta reklamfilmer, är att Volvo under hösten planerar att släppa ännu fler filmer. Så det är bara att hålla ut.
Läs även:
• The Hook: Volvos VD hissas upp 20 meter i luften