Jag formar bokstäver till ord. Ord som förför och som charmar. Ord som får dina kunder att förstå dig på riktigt och som får dig att sälja lite mer. Jag är copywriter. | Kim Halderot, copywriter | Frilansande copywriter i Jönköping, Sverige | reklam, annonser, pressmeddelande, korrekturläsning, sociala medier, facebook, twitter, google+, linkedin, strategi, varumärke

Libero collection 2012

Libero fortsätter sin vana med att även i år släppa en vår- och sommarkollektion av blöjor med annorlunda tryck. Efter 2010 års tema med fotbolls-VM och förra årets musikstilar, är det i år dags för kärlek.

Precis som tidigare år är alla former av höga vätskebarriärer, nya uppsugningsförmågor och kinkiga bäbisar förbjudna. Här är det istället glada barn i situationer som vi andra definitivt känner igen oss i.

Personligen är det här med Liberos reklam ett väldigt kärt ämne. Inte på grund av någon fäbless för produkten i sig, men däremot tack vare att min egen kandidatuppsats gällande rationell och emotionell marknadsföring hade just blöjreklam som utgångspunkt

Vad tycker du om Liberos nya reklamfilm? Använd kommentarfältet.


Kim Halderot

Jag designar med bokstäver. Jag får dem att bli ord – ord som förför och som charmar. Ord som får din målgrupp att förstå dig på riktigt och som får dig att sälja lite mer.

Jag är copywriter. Och jag skriver reklam.

Bloggen drivs av mig, Kim Halderot, frilanscopywriter från Jönköping med flera års erfarenhet från både reklam- och säljbranschen. Har arbetat med kunder som bland annat Plantagen, Crescent, Stora Enso, JB Education och Elmia.

Här delar jag med mig av tips på hur du skriver bra reklam, hur du marknadsför dig själv och ditt företag, samt även en hel del exempel på både rolig och spännande kommunikation från andra.

Sök

ADRESS NARVAVÄGEN 17, 554 48 JÖNKÖPING
TELEFON +46 705 40 96 91
E-POST KIM@HALDEROT.SE